❝ Θεωρούμε ότι υπάρχει στην αγορά πληθώρα διαφήμισης προϊόντων και υπηρεσιών μέσω συστημάτων προβολής, μέσω οπτικοακουστικών μηνυμάτων, όπως και μέσω της μαζικής διανομής δειγμάτων ευτελούς αξίας.
Πεποίθησή μας είναι ότι η έκθεση-πώληση των προϊόντων στο κοινό είναι σκόπιμο να συνοδεύεται από τη δυνατότητα αυτού
α) Να λάβει ανταποδοτικά οφέλη από τα διαφημιστικά έσοδα ή ακόμη
β) Να τα διεκδικήσει μέσω παιγνίων και κληρώσεων!
Με αυτό τον τρόπο, αφενός δημιουργείται ένα κοινό εν δυνάμει καταναλωτών με έκδηλο ενδιαφέρον για ένα αγαθό ή υπηρεσία (πελατολόγιο), αφετέρου οι αποδέκτες της διαφήμισης που μετατρέπονται σε πελάτες κερδίζουν, ενώ ίσως δίνεται η δυνατότητα στους καταναλωτές να αποκτήσουν αυτό που επιθυμούν ή απλά να έχουν κέρδη από το διαφημιστικό τζίρο! ❞